Politica de returnare a comenzilor

Dreptul de retractare poate fi exercitat în termen de 14 zile de primirea coletului prin completarea formularului de retractare pe care îl puteti solicita telefonic sau pe email de la centrul nostru de suport (telefon: 021 203 61 70 și email: contact@concept-mart.com) și trimiterea produsului nedesigilat împreuna cu toate cadourile primite și factura la următoarea adresă: Str. Drumul Gării Otopeni nr.3, 075100 Otopeni, judeţul Ilfov.

După verificarea coletului pe care l-aţi returnat, dacă toate condiţiile de retractare au fost îndeplinite, se rambursează astfel prețul produsului(lor) și costurile de livrare (costurile de retur rămânând în sarcina clientului):

  • dacă ați plătit comanda prin card bancar, atunci vă restituim suma echivalentă returului pe acelaşi card folosit la tranzacţionare,
  • dacă ați plătit la livrare și aveti un cont bancar (pe care vă vom recomanda să ni-l comunicaţi la momentul respectiv) atunci vă restituim prin transfer bancar suma echivalentă returului în respectivul cont bancar,
  • dacă ați platit la livrare și nu aveti un cont bancar atunci vă restituim suma echivalentă returului prin mandat poştal la oficiul poştal aferent adresei de domiciliu.

Veţi primi banii înapoi în decurs de 10 zile lucrătoare de la data primirii returului.

Dreptul a anula comanada înainte de expediție poate fi exercitat prin centrul nostru de suport (telefon: 021 203 61 70 și email: contact@concept-mart.com), comenzile se vor anula, iar pentru plățile prin card bancar vă restituim suma plătita pe acelaşi card folosit la tranzacţionare în 4 zile lucrătoare de la data anulării comenzii.

Dreptul la garanția "mulțumit sau rambusat" poate fi exercitat în termen de 180 zile de la cumpărarea produselor prin returnarea produsului împreună cu toate cadourile primite și factura la următoarea adresă: Str. Drumul Gării Otopeni nr.3, 075100 Otopeni, judeţul Ilfov.

După verificarea coletului pe care l-aţi returnat, dacă toate condiţiile de retracție au fost îndeplinite, se rambursează astfel prețul produsului(lor), (costurile de livrare și costurile de retur rămânând în sarcina clientului):

  • dacă ați plătit comanda prin card bancar, atunci vă restituim suma echivalentă returului pe acelaşi card folosit la tranzacţionare,
  • dacă ați plătit la livrare și aveți un cont bancar (pe care vă vom recomanda să ni-l comunicaţi la momentul respectiv) atunci vă restituim prin transfer bancar suma echivalentă returului în respectivul cont bancar,
  • dacă ați plătit la livrare și nu aveți un cont bancar atunci vă restituim suma echivalentă returului prin mandat poştal la oficiul poştal aferent adresei de domiciliu.

Veţi primi banii înapoi în decurs de 10 zile lucrătoare de la data primirii returului.